reklama

Staré šlágre nestarnú, sú večné

Na internete sa zastavím tak často, ako stojí rýchlik v Bojniciach. Hm, pýtate sa, či rýchlik stojí v Bojniciach? Nie nestojí, lebo ani trať tadiaľ nevedie. Ale kúsok od Bojníc je hlavná stanica Prievidze. Tak je to aj so mnou, niekto mi musí pomôcť nasadnúť na internetový rýchlik, moji vnuci a pravnuci. Ja im nadiktujem, zapíšu a dajú na tento nový výmysel. Blog. Pre mňa výmysel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Doba sa mení a zažila som toho veľa. Pamätám na časy, keď rozhlas bol v každej domácnosti a počúvali sme domácu hudbu. To keď spieval Dusíkovu Dedinku v údolí František Kryštof Veselý mi pripomínalo časy, keď som musela odísť v osemnástich za vojny z domu, aby som zarobila na chlieb. Dodnes mi zurčia v hlave piesne Vlastu Buriana.

Najlepšie roky mám za sebou. Ešte pred dvadsiatimi rokmi ma povznášal televízny program Repete od Ivana Krajíčka. Škoda, že sa tak rýchlo pominul. Zakapal aj ten hudobný program. Aj keď sa mnohí snažili. Moja životná skúsenosť hovorí, že ak sa má niečo udržať, tak to potrebuje mladú krv. V poslednom čase si občas zapnem televízor alebo rádio na nový program. Vraj aj jeden mladý muž, nejaký Martin Jakubec, sa dal do obnovy Krajíčkovho dedičstva. Som rada, že tu nie je len tá moderná netanečná hudba. Dokonca registrujem, že je tu nejaký nový záujem, preraziť so starými hitmi, mojich čias. Niekedy si naladím aj Šláger TV, ale nový hudobný program Senzi je akosi v našich končinách nedostupný. Je dobré, ak dostanú prácu aj zabudnutí speváci evergreenov, tá staršia generácia ako Máziková, Weiter, Stašák, Kazík alebo Jadranka. Lenže za nimi je veľká priepasť, nemajú dostatok nasledovníkov. Keď sa na to racionálne pozriem, tak nositeľom zástavy F.K. Veselého alebo Karola Duchoňa môže byť práve Martin Jakubec. Mladý charizmatický muž, ktorý prináša pekné melódie, aspoň drobná radosť v tejto biede, akú som zažívala pred desaťročiami pred vojnou a po vojne. Máme ho radi. Jakubec by mohol osobne prísť do aj do našich končín, nech si aj my vypočujeme dávne hity. Verím v to, keď tu bude aspoň jeden takýto mladý pokračovateľ starých šlágrov, že tento druh hudby zostane nadlho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Staré hity sú večné, pokiaľ žijeme a počúvame ich. A ak ich má kto spievať.

Tereza Dunajová

Tereza Dunajová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem so skúsenosťami zo štyroch rôznych štátnych zriadení a môžem porovnávať dnešné trendy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu